laupäev, 6. september 2014

Avapostitus

Tere kõigile!



Minu lühituvustuse leiate sellesama blogi parempoolsest veerust. Kui kellelgi on tekkinud küsimus, miks figureerib minu pärisnime kõrval nimi Tea Klaas, siis selgitan, et see on minu ajakirjanduslik pseudonüüm, mida olen kasutanud Jazzkaare veebireporterina.

Sotsiaalvõrgustikest.

Olen neid üldiselt vältinud, kuid Facebook siiski tuli minu ellu (tundub, et ka Twitterist ei pääse) ja näib, et mitte asjata. Eriti meeldib mulle salajaste gruppide loomise võimalus ja nende sees toimetamine, näiteks küsitluse loomine.
FB grupp kulus väga marjaks ära rühmatöö läbiviimisel, kui läbisin mullu üht Tuleviku Õpetaja koolitusmoodulit.
Ka HT14 FB grupist on juba palju abi olnud.

Isiklikus plaanis on FB-st abi olnud kontaktide loomisel ja taasloomisel, kuid igapäevaselt katsun end postitamiste, jagamiste ja laikimiste osas pigem tagasi hoida.

Tööasjus kasutan FB-d haruharva ja saaksin ilmselt üldse ilma läbi.

Rohkem minu elus hetkel sotsiaalmeediat ei ole, aga nagu juba öeldud, Twitter on ootel!

Kommentaare ei ole: